به بهانه اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی؛

معرفی نغمه هایی که به افتخار سید شهید حزب الله تولید شدند

معرفی نغمه هایی که به افتخار سید شهید حزب الله تولید شدند ال مور: به گزارش ال مور، برخی از گروه ها و هنرمندان موسیقی طی سالهای اخیر آثاری را در تجلیل از مقام پرارزش سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جبهه مقاومت منتشر نموده اند.



به گزارش ال مور به نقل از مهر، برخی از گروه ها و هنرمندان موسیقی طی سالهای اخیر آثاری را در تجلیل از مقام پرارزش شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جبهه مقاومت و همینطور برضد رژیم صهیونیستی منتشر نموده و عرض ارادت خویش را به این شهید بزرگوار اعلام داشته اند.
شهادت جانسوز دبیرکل حزب الله لبنان بهانه ای شد تا رجوع باردیگر ای به بعضی از نماهنگ ها و تک آهنگ های موسیقایی داشته باشیم که طی سالهای اخیر در تجلیل از شهید سید حسن نصرالله و جبهه مقاومت پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

مرکز هنری رسانه ای نهضت؛ نماهنگ «اسمع یا صهیون»

ابوذر روحی، مداح و ذاکر خاندان (ع) هم روز ششم مهر بود که همزمان با حمله نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان نماهنگ جدید خود با عنوان «اسمع یا صهیون» را منتشر نمود.
این نماهنگ با شعری از مصطفی باغبانی در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی ضد جبهه مقاومت و مردم لبنان ساخته شده است.
در این نماهنگ، گزیده ای از سخنرانی تلویزیونی روز قدس رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰ آمده است که با استناد به آیه ای از قرآن کریم، به جبهه مقاومت اطمینان می دهند که خداوند متعال به کسی که دین او را یاری کند یاری می دهد.
مرکز هنری رسانه ای نهضت با همکاری موسسه «مرد میدان»، تولید این نماهنگ را برعهده داشته است.
برای شنیدن نماهنگ «اسمع یا صهیون» اینجا را کلیک کنید.

محسن توسلی؛

نماهنگی به یاد سید شهید با همکاری یک گروه لبنانی

حسن توسلی خواننده موسیقی پاپ که طی سالهای گذشته آثار گوناگونی را در حوزه محور مقاومت منتشر نموده است، طی سالهای گذشته بود که با همراهی یک گروه لبنانی نماهنگی را به یاد حضرت سیدالشهدا (ع) و شهید سید حسن نصرالله منتشر نمود.
این قطعه با شعری از حسام محولاتی، تنظیم امید رهبران و همکاری گروه «فرقه الرضوان» لبنان پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
محسن توسلی در همین قالب مجموعه موسیقایی را هم با مبحث جبهه مقاومت منتشر نموده که در فواصل زمانی مختلف پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.
برای تماشای نماهنگ محسن توسلی با مبحث همبستگی با حزب الله لبنان و شهید سید حسن نصرالله

اینجا را کلیک کنید.

باشگاه ترانه و موسیقی راه؛ نماهنگ «یا نصرالله»

هریور ماه سال ۱۳۹۵ بود که همزمان با سالروز تولد سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نماهنگ «یا نصرالله» با صدای علی العطار در فضای مجازی منتشر گردید.
باشگاه ترانه و موسیقی «راه» وابسته به واحد موسیقی «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» همزمان با سالروز تولد سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نماهنگ «یا نصرالله» با صدای علی العطار را منتشر نمود.
جواد نصرالله ترانه سرا، زیاد بطرس آهنگساز و تنظیم و علی العطار خواننده بعضی از عوامل اجرایی نماهنگ «یا نصر الله» هستند.
برای تماشای نماهنگ یا نصرالله

اینجا را کلیک کنید.

ابوذر روحی؛ نماهنگ «نحن المنتقمون»

ماهنگ «نحن المنتقمون» به آهنگسازی احسان جوادی و خوانندگی ابوذر روحی روز نهم اردیبهشت توسط مرکز هنری رسانه ای نهضت منتشر گردید.
در این نماهنگ مرتضی باغبانی شاعر، احسان جوادی آهنگساز و سیدامیرحسین موسوی تدوین دیگر عوامل اجرایی را می سازند.
ابوذر روحی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با پروژه «نحن المنتقمون» توضیح داده بود: آن چه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با مبحث محور مقاومت در چارچوب نماهنگ ۲ زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و تقدیر از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که سعی شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارائه شود.
این خواننده آثار انقلابی بیان نمود: البته پیش از این قرار بود ما در رابطه با «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید نماییم اما چون می خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ در رابطه با مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم در رابطه با قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در جهت تقدیر از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت هایی هم هست.
برای تماشای نماهنگ «نحن المنتقمون» با صدای ابوذر روحی اینجا را کلیک کنید.

بنیاد فرهنگی هنری رودکی؛ نماهنگ «ما باز می گردیم»
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی هم روز شنبه هفتم مهر هم زمان با شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نماهنگی را منتشر نمود.
در این نماهنگ که با نام «ما باز می گردیم» پیش روی مخاطبان قرار گرفته، محمدمهدی سیار ترانه سرا، محمدرضا عقیلی آهنگساز و تنطیم کننده، علیرضا علیزاده خواننده عوامل اجرایی را می سازند.
برای مشاهده نماهنگ «ما باز می گردیم» اینجا را کلیک کنید.

1403/07/08
11:58:14
0.0 / 5
165
تگهای خبر: باغ , تولید , ساخت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس