به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان ظهر امروز در مراسم معارفه اش به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تاكسیرانی با اشاره به اینكه سازمان تاكسیرانی از حیث اثرگذاری در شهر تهران نقش كلیدی دارد، اظهار داشت: هم اكنون شركت های بدون مجوز در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند كه مستقیما فعالیت شان معیشت رانندگان تاكسی را تحت تاثیر قرار داده و این در حالیست كه اساس این شركت های بدون مجوز من درآوردی بوده و آنها به صورت خودرو كار می كنند و عدم كنترل مناسب آنها سبب شده كه حضور فعال تری در سطح حمل و نقل تهران ایفا كنند.
مدیرعامل جدید سازمان تاكسیرانی شهرداری تهران با اشاره به اینكه سازمان تاكسیرانی باید حضور فعال تری در حوزه تكنولوژی داشته باشد، اظهار داشت: ما در مقابل سرویس های اینترنتی دو راه بیشتر نداریم یا اینكه باید منفعل باشیم و رویه ادامه داشته باشد یا حداقل در مدل مد نظرمان حركتی پیش دستانه داشته باشیم و مسیر را برای ورود تكنولوژی های مدرن و حمل و نقل باز بگذاریم.
وی با اشاره به اینكه در دوره مدیریت بنده از ورود تكنولوژی های جدید به سیستم تاكسیرانی استقبال می كنیم، اظهار داشت: به نظرم بیش از حد به فعالیت شركت های اینترنتی در حوزه تاكسی پرداخته شده و ما باید پیش دستانه به سمت استقبال و استفاده از تكنولوژی در تاكسیرانی حركت كنیم.
وی با اشاره به اینكه معیشت رانندگان تاكسی در این سال ها لطمه زیادی خورده و باید ترمیم كنیم، اظهار داشت: باید اقتدار به سازمان تاكسیرانی برگردد.
وی با اشاره به اینكه در تاكسیرانی انحصار نداریم و حتما فضای رقابتی تولید می كنیم، اظهار داشت: اگر شركت های فعلی مجوزدار شده و به صورت رسمی و قانونی كار كنند از حضورشان در چرخه حمل و نقل رسمی شهر استقبال می كنیم. چون كه به استفاده از تكنولوژی معتقدیم.
قنادان در ادامه اعلام نمود كه مدرن سازی تاكسی ها در دستور كار قرار دارد و اظهار داشت: نوسازی ناوگان را در دستور كار قرار خواهیم داد چون كه باید توجه شود كه اگر می خواهیم خدمات بیشتری به مردم عرضه كنیم بطور قطع كیفیت خودرو مردم را مجاب می كند تا از تاكسی استفاده كنند و این در حالیست كه عمر متوسط تاكسی حدود 6. 5 سال است كه حداقل می توان با اولویت نوسازی ون ها، نوسازی را در دستور كار قرار دهیم و این در حالیست كه حمل و نقل پاك هم در اولویت قرار دارد و ما در سازمان تاكسیرانی این مسئله را دنبال خواهیم كرد.